ku damba kasih MU Ya ALLAH

ku damba kasih MU Ya ALLAH

Followers

Monday, January 17, 2011


sedih...!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni je yg mmpu aku luahkan saat ni...da lame aku x tulis pape kat sni...xde mud....cinta 3 yahun dulu yg hancur akhirnya bertaut,,,aku syg dia sgt2,,,klu boleh aku nk cpt jd halal utknya dlm redha ILLAHI,,,,,tp apakan daya kami msih x mmpu..,,,biala kisah tu mls da aku nak ckp....yg myedihkan aku kini......ADAKAH KISAH 3 TAHUN DULU AKAN BERULANG....dia byk berubah,,,kasih syg dia kat aku da x mcm dulu....BERBEZA SGT2.....betul ke dia syg aku,,,betul ke dia ckp 2 tahun dia tunggu aku?????,,,tp nape dia lain sgt...kdg2 aku rs nak g jauh dari hidup dia,,,atau memg kami x ditakdirkan bersama.....dia pernah ckp klu kali aku tinggalka dia dia mungkin akan jd lebih teruk dr dulu.....tp nape dia x pernah fhm perasaan aku???dia x pernah mghargai kau???....ATAU MEMG DIA BERNIAT NAK BLS DENDAM....aku buntu Tuhan.....rs sgt terseksa.....x tahu da nak ckp ape....betulkah keadaaan ni...hy pd MU Ya ALLAH aku berserah....ummmmm


1 comment: